Garantie KEK

GARANTIE VOORWAARDEN KEK WATCH!

 

 

1. Garantietermijn

Helaas kan het altijd gebeuren dat er iets misgaat met uw aankoop. In dat geval zullen wij zorgen dat het zo spoedig mogelijk weer wordt opgelost. De normale garantietermijn op het uurwerk is 24 maanden.

Normaal gesproken is uitgesloten van garantie;**

  • Batterij (tot 3 mnd na aankoop wel garantie) 
  • Glasbreuk
  • Kroon/ Schroef (let er altijd op dat uw schroef/kroon gesloten is tijdens het dragen) 
  • Horlogeband
  • Eventueel uitgevallen steentjes na 3 maanden na aankoop 
 

** Deze uitsluitingen zullen altijd door ons beoordeeld worden. Indien blijkt dat er sprake is van een fabricagefout geldt uiteraard de reguliere garantie.

2. Garantie vervalt

  • Wanneer u het horloge zelf geopend heeft
  • Bij onjuist gebruik 
  • Bij waterschade (uitgezonderd waterdichte horloges, zie waterdichtheid) 

3. Standaardtarieven reparaties

Voor de volgende standaardreparaties hanteren wij de volgende tarieven: 

  • Gebroken glas € 15,00 (Excl. BTW)

  • Vervangen batterij    €  7,50 (Excl. BTW)

  • Reparatie bandje      € 15,00 (Excl. BTW)

 

4. Hoe om te gaan met garantie en defecten

Om uw reparatie zo goed en spoedig mogelijk op te kunnen lossen vragen wij u om als volgt te handelen: 

  • Verpak het horloge deugdelijk (bijvoorbeeld in bubble-folie)

  • Voeg een korte omschrijving en het compleet ingevulde garantiebewijs toe

  • Verstuur het pakket aan:

    Fushi B.V. / KEK
    Moerasmos 27
    3904 BV Veenendaal  

Wij adviseren u het pakket aangetekend te verzenden, dit is niet verplicht.
Wanneer u uw pakket aangetekend terug stuurt naar ons, hoeft dit niet extra verzekerd.

De retourzendingen worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen en beoordeeld. We stellen zo spoedig mogelijk een oplossing voor of retourneren uw gerepareerde horloge. Houdt u rekening met een reparatietermijn van circa 1 week.